Prezentowane ceny w sklepie zawierają podatek VAT w wysokości 23%

Szukaj

Mów tak, żeby cię słuchano

39.00 zł

Szkolenie jest również dostępne w Wiosennym karnecie szkoleniowym. Koszt szkolenia w karnecie to niecałe 6 zł.

Bezterminowy dostęp do nagrania ze szkolenia z dnia 9 kwietnia 2021 r.

Czas trwania: 119 minut

Program szkolenia

  1. Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego?
  2. Typologia klienta /rozmówcy
  3. Co zrobić, aby klienci wysłuchali argumentów?
  4. Kontraktowanie klienta (ustalanie zasad)
  5. Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem?
  6. Pytania i odpowiedzi

      Wykładowcy

      Katarzyna Rosińska

      Wieloletni praktyk sprzedaży i zarządzania, a z zamiłowania i doświadczenia trener-szkoleniowiec. Większość życia zawodowego związana z sektorem finansowym zarówno w obszarze zarządzania jak i sprzedaży.

      Marcin Tracz

      Trener, coach, wieloletni manager w branży finansowej, ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością i coachingu, obecnie współpracujący z dużą spółką finansową w zakresie szkoleń.

      Rosińska i Tracz, czyli Kasia i Marcin stworzyli zgrany duet wzajemnie uzupełniających się doświadczonych trenerów. Każde z osobna jest profesjonalistą w swojej dziedzinie, a razem tworzą niesamowitą kompilację wiedzy, energii i dawki humoru.

      Koszyk

      Twój koszyk jest pusty.

      Dokonaj swoich pierwszych zakupów